عملکرد درخشان بیمه البرز در آینه آمار؛ دو سال طلایی با مدیریت حرفه‌ای

در پی دو سال فعالیت هدفمند و مدیریت حرفه‌ای، بیمه البرز موفق شده است جایگاه خود را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و اثرگذارترین شرکت‌های بیمه کشور تثبیت کند. تمرکز بر نوآوری در محصولات، مدیریت علمی ریسک و توسعه شبکه فروش، از جمله محورهای کلیدی در تحقق این دستاوردها بوده است.

بیمه البرز در روزهای سخت ایستاد؛ خدمات ۲۴ ساعته و پرداخت بیش از ۵۳۰ هزار پرونده خسارت

در پی حمله نظامی اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک ایران و شهادت جمعی از فرماندهان و مدافعان وطن، شرکت بیمه البرز با اتخاذ تدابیر فوری، اقدام به ارائه خدمات گسترده و ویژه به بیمه‌گذاران خود کرد. این اقدامات با هدف جبران خسارات وارده، حفظ آرامش جامعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در روزهای حساس کشور انجام شده است.

تحول دیجیتال در بیمه البرز چگونه رخ داد؟

تحول دیجیتال در بیمه البرز فقط به حوزه خدمات مشتری محدود نمی‌شود. این شرکت با اتوماسیون داخلی، مدیریت منابع انسانی، مالی و زنجیره تأمین خود را نیز هوشمند کرده است. نتیجه این رویکرد، چابکی بیشتر، کاهش بوروکراسی و افزایش شفافیت در فرآیندها بوده است.
سفیر صنعت نوشیدنی ایران در سفری جهانی

تولید زمزم در عمان، به بازار رسید

پس از افتتاح موفق 3واحد تولیدی محصولات نوشیدنی زمزم در کشور عمان، توزیع و فروش گسترده زمزم عمان آغاز شد.